-
1
How We Learn: Concepts, Insights, and Rationale for Integration
Veröffentlicht in Journal of veterinary medical education
VolltextArtikel -
2
How We Learn: Concepts, Insights, and Rationale for Integration
Veröffentlicht in Journal of veterinary medical education
VolltextArtikel -
3
Time to return medical schools to their primary purpose: education
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
4
Time to Return Medical Schools to Their Primary Purpose: Medical Education
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
5
Forty Years of Change in American Medical Education
Veröffentlicht in Korean journal of medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
University student attitudes to a career in medicine
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
9
Continuing Medical Education for Life: Eight Principles
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
10
Offices of Research in Medical Education: “What Have You Guys Ever Done Anyway?”
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
11
-
12
An interview of Professor Stephen Abrahamson
Veröffentlicht in Education for health (Abingdon, England)
VolltextArtikel -
13
Forty Years of Change in American Medical Education
Veröffentlicht in Korean journal of medical education
VolltextArtikel -
14
Offices of Research in Medical Education: “What Have You Guys Ever Done Anyway?”
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
15
An interview of Professor Stephen Abrahamson
Veröffentlicht in Education for health (Abingdon, England)
VolltextText Resource -
16
-
17
-
18
Assessment of Student Clinical Performance: The State of the Art
Veröffentlicht in Evaluation & the health professions
VolltextArtikel -
19
-
20