-
1
-
2
Do Parents Value School Effectiveness?
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
3
THE ELITE ILLUSION: ACHIEVEMENT EFFECTS AT BOSTON AND NEW YORK EXAM SCHOOLS
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
4
Breaking Ties: Regression Discontinuity Design Meets Market Design
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
5
-
6
Charters without Lotteries: Testing Takeovers in New Orleans and Boston
Veröffentlicht in Grantee Submission
VolltextArtikel -
7
-
8
School choice: a mechanism design approach
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
9
RESEARCH DESIGN MEETS MARKET DESIGN: USING CENTRALIZED ASSIGNMENT FOR IMPACT EVALUATION
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
Diversity Balance in Centralized Public School Admissions
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
14
Research Design with Weighted Lotteries in School Choice
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
15
-
16
Expanding "Choice" in School Choice
Veröffentlicht in American economic journal. Microeconomics
VolltextArtikel -
17
-
18
Trust, Reciprocity, and Favors in Cooperative Relationships
Veröffentlicht in American economic journal. Microeconomics
VolltextArtikel -
19
College admissions with affirmative action
Veröffentlicht in International journal of game theory
VolltextArtikel -
20
House Allocation with Existing Tenants
Veröffentlicht in Journal of economic theory
VolltextArtikel