-
1
-
2
Do Parents Value School Effectiveness?
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
3
THE ELITE ILLUSION: ACHIEVEMENT EFFECTS AT BOSTON AND NEW YORK EXAM SCHOOLS
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
4
-
5
Charters without Lotteries: Testing Takeovers in New Orleans and Boston
Veröffentlicht in Grantee Submission
VolltextArtikel -
6
BREAKING TIES: REGRESSION DISCONTINUITY DESIGN MEETS MARKET DESIGN
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
7
-
8
School choice: a mechanism design approach
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
9
-
10
RESEARCH DESIGN MEETS MARKET DESIGN: USING CENTRALIZED ASSIGNMENT FOR IMPACT EVALUATION
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Diversity Balance in Centralized Public School Admissions
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
15
Research Design with Weighted Lotteries in School Choice
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
16
-
17
Expanding "Choice" in School Choice
Veröffentlicht in American economic journal. Microeconomics
VolltextArtikel -
18
-
19
Trust, Reciprocity, and Favors in Cooperative Relationships
Veröffentlicht in American economic journal. Microeconomics
VolltextArtikel -
20
College admissions with affirmative action
Veröffentlicht in International journal of game theory
VolltextArtikel