-
1
BREAKING TIES: REGRESSION DISCONTINUITY DESIGN MEETS MARKET DESIGN
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
2
-
3
Do Parents Value School Effectiveness?
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
4
THE ELITE ILLUSION: ACHIEVEMENT EFFECTS AT BOSTON AND NEW YORK EXAM SCHOOLS
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Charters without Lotteries: Testing Takeovers in New Orleans and Boston
Veröffentlicht in Grantee Submission
VolltextArtikel -
8
School choice: a mechanism design approach
Veröffentlicht in The American economic review
VolltextArtikel -
9
RESEARCH DESIGN MEETS MARKET DESIGN: USING CENTRALIZED ASSIGNMENT FOR IMPACT EVALUATION
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Diversity Balance in Centralized Public School Admissions
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
15
Research Design with Weighted Lotteries in School Choice
Veröffentlicht in AEA papers and proceedings
VolltextArtikel -
16
Expanding "Choice" in School Choice
Veröffentlicht in American economic journal. Microeconomics
VolltextArtikel -
17
-
18
Random Serial Dictatorship and the Core from Random Endowments in House Allocation Problems
Veröffentlicht in Econometrica
VolltextArtikel -
19
-
20
Trust, Reciprocity, and Favors in Cooperative Relationships
Veröffentlicht in American economic journal. Microeconomics
VolltextArtikel