-
1
-
2
-
3
Subjective Age Trends and Fashionable Clothes Involvement
Veröffentlicht in Journal of Marketing Research & Case Studies
VolltextArtikel -
4
Management of Post-Purchase Regret
Veröffentlicht in Journal of Supply Chain and Customer Relationship Management
VolltextArtikel -
5
-
6
Nostalgia: An Attractive Theme for Marketing Researchers
Veröffentlicht in International journal of marketing studies
VolltextArtikel -
7
The Moderators of Post Purchase Regret
Veröffentlicht in Journal of Marketing Research & Case Studies
VolltextArtikel -
8
-
9
The Postmodern Consumer: An Identity Constructor?
Veröffentlicht in International journal of marketing studies
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
How Does Regret Influence Consumer's Behavior?
Veröffentlicht in Journal of Organizational Management Studies
VolltextArtikel -
14
L’impact des différents degrés de la culpabilité sur l’efficacité des appels aux dons charitables au profit des enfants malades du cancer. L’effet du sens de responsabilité sur la...
Veröffentlicht in Institut de socio-économie des entreprises et des organisations (Écully, Rhône). recherches en sciences de gestion
VolltextArtikel -
15
-
16
L'impact des différents degrés de la culpabilité sur l'efficacité des appels aux dons charitables au profit des enfants malades du cancer. L'effet du sens de responsabilité sur la...
Veröffentlicht in Institut de socio-économie des entreprises et des organisations (Écully, Rhône). recherches en sciences de gestion
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20