-
1
-
2
Volumetric subdivision for consistent implicit mesh generation
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
3
-
4
OLBVH: octree linear bounding volume hierarchy for volumetric meshes
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
5
A Cut-Cell Geometric Multigrid Poisson Solver for Fluid Simulation
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
6
-
7
Deformation simulation using cubic finite elements and efficient p-multigrid methods
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
8
-
9
Rendering techniques for mixed reality
Veröffentlicht in Journal of real-time image processing
VolltextArtikel -
10
Genetic B-Spline approximation on combined B-reps
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
11
-
12
Towards interactive simulation in automotive design
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
13
A Survey on Cage‐based Deformation of 3D Models
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20