-
1
-
2
Drawing to Learn in Science
Veröffentlicht in Science (American Association for the Advancement of Science)
VolltextArtikel -
3
-
4
Learning About Viruses: Representing Covid-19
Veröffentlicht in Frontiers in education (Lausanne)
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
The impact of text coherence on learning by self-explanation
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
8
Do haptic representations help complex molecular learning?
Veröffentlicht in Science education (Salem, Mass.)
VolltextArtikel -
9
Emotion understanding and performance during computer-supported collaboration
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
10
Using a Single Authoring Environment across the Lifespan of Learning
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
11
-
12
Multi-modal, multi-source reading: A multi-representational reader's perspective
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
The functions of multiple representations
Veröffentlicht in Computers and education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20