-
1
-
2
On the Impact of Combinatorial Structure on Congestion Games
Veröffentlicht in Journal of the ACM
VolltextArtikel -
3
Pure Nash equilibria in player-specific and weighted congestion games
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
4
Robust flows with adaptive mitigation
Veröffentlicht in EURO journal on computational optimization
VolltextArtikel -
5
Domino sequencing: Scheduling with state-based sequence-dependent setup times
Veröffentlicht in Operations research letters
VolltextArtikel -
6
Scheduling a single machine with multiple due dates per job
Veröffentlicht in Journal of scheduling
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Scheduling a proportionate flow shop of batching machines
Veröffentlicht in Journal of scheduling
VolltextArtikel -
10
Concurrent imitation dynamics in congestion games
Veröffentlicht in Distributed computing
VolltextArtikel -
11
-
12
Complexity of Pure Nash Equilibria in Player-Specific Network Congestion Games
Veröffentlicht in Internet mathematics
VolltextArtikel -
13
UNCOORDINATED TWO-SIDED MATCHING MARKETS
Veröffentlicht in SIAM journal on computing
VolltextArtikel -
14
Modeling profit sharing in combinatorial exchanges by network flows
Veröffentlicht in Annals of operations research
VolltextArtikel -
15
-
16
Distributed algorithms for QoS load balancing
Veröffentlicht in Distributed computing
VolltextArtikel -
17
-
18
Decision-making based on approximate and smoothed Pareto curves
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
19
-
20
Online Algorithms to Schedule a Proportionate Flexible Flow Shop of Batching Machines
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel