-
1
-
2
-
3
A Structural Equation Model for ICT Usage in Higher Education
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
4
Social network analysis for e-learning environments
Veröffentlicht in Procedia, social and behavioral sciences
VolltextArtikel -
5
Performance and duration differences between online and paper–pencil tests
Veröffentlicht in Asia Pacific education review
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejileri Envanteri’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Veröffentlicht in Egitim ve Bilim
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
CogSkillnet: An Ontology-Based Representation of Cognitive Skills
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Blended learning, e-learning and mobile learning in mathematics education
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20