-
1
Prestige and national identity as predictors of food products purchase
Veröffentlicht in Ekonomika poljoprivrede (1979)
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Uncertainty avoidance in purchase decision process
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
12
Communication skills of sellers as a determinant of consumer satisfaction and loyalty
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
ПРАВНА РЕГУЛАТИВА И КОРИШЋЕЊЕ ЕЛЕКТРОНСКЕ ТРГОВИНЕ У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ
Veröffentlicht in Ekonomika (Niš, Serbia)
VolltextArtikel -
18
PRESTIGE AND NATIONAL IDENTITY AS PREDICTORS OF FOOD PRODUCTS PURCHASE
Veröffentlicht in Ekonomika poljoprivrede (1979)
VolltextArtikel -
19
-
20
THE EFFECT OF A PRODUCT'S COUNTRY OF ORIGIN ON THE CUSTOMER LOYALTY CREATION PROCESS
Veröffentlicht in Teme
VolltextArtikel