-
1
Sustainable Consumer Behavior: The Driving Force of Innovation in Retail
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
2
The Relationship between “Zero Waste” and Food: Insights from Social Media Trends
Veröffentlicht in Foods
VolltextArtikel -
3
-
4
Development of a “green” economy: World experience
Veröffentlicht in E3S web of conferences
VolltextArtikel -
5
RETRACTED: Spearman’s correlation coefficient: The case of duplicate ranks
Veröffentlicht in E3S web of conferences
VolltextArtikel -
6
Ethical Consumption: What Makes People Buy "Ethical" Products
Veröffentlicht in Central European business review
VolltextArtikel -
7
RETRACTED: Improving the quality of tourist services
Veröffentlicht in E3S web of conferences
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Food Intolerance and Customer Behavior Specifics as a Limiting Factor for Travelling
Veröffentlicht in Deturope (Online)
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Stimuli of global social networks and their influence on users’ shopping behavior
Veröffentlicht in SHS web of conferences
VolltextArtikel -
19
-
20
Methods of eliminating waste from food packaging as a globalization tool
Veröffentlicht in SHS web of conferences
VolltextArtikel