-
1
-
2
-
3
O interdyscyplinarnym charakterze analitycznego CRM
Veröffentlicht in Zeszyty naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
VolltextArtikel -
4
Consumers’ Social Responsibility in the Process of Energy Consumption—The Case of Poland
Veröffentlicht in Energies (Basel)
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
The Gap between Higher Business Education and Business Expectations: The Case of Poland
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
9
-
10
The Data Preparation for Analysis of E-customers – The Way from Data to Knowledge
Veröffentlicht in Marketing i zarządzanie
VolltextArtikel -
11
Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów – droga od danych do wiedzy
Veröffentlicht in Marketing i zarządzanie
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Hybrid C RT-Logit Models In Churn Analysis
Veröffentlicht in Folia oeconomica stetinensia
VolltextArtikel -
15
O interdyscyplinarnym charakterze analitycznego CRM
Veröffentlicht in Zeszyty naukowe (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
VolltextArtikel -
16
Hybrid CRT-logit Models in Churn Analysis
Veröffentlicht in Folia oeconomica stetinensia
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20