-
1
-
2
-
3
Design and implementation of a programming contest for high school students
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
4
Anatomy of an introductory computer science course
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
5
Using the cloze procedure with computer programs: a deeper look
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
6
-
7
A set of workshops for high school computer science teachers
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
8
Graphic displays of data structures on the IBM PC
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
9
The role and position of graphics in computer science education
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
10
Teaching of tree data structures using microcomputer graphics
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Converting from Pascal to Modula-2 in the undergraduate curriculum
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
15
An experiment in the use of Ada in course in software engineering
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
16
-
17
A system to make visible the structure and execution of student programs
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
18
Design strategies for a computer-based instruction system
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
19
-
20