-
1
Assessing authentic tasks: alternatives to mark-schemes
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
2
Challenges to the preparation of teachers of mathematics
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
3
Korta litteraturanmälningar
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
A problem-centered alternative to formalistic teaching
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
8
Forskning og forskningens organisering
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
9
Mathematical belief research in Finland
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Matematikkdidaktikk
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Discussion document – ICMI study
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
17
Conceptual change in mathematics
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
18
Student reasoning constrained by the didactical contract
Veröffentlicht in NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education
VolltextArtikel -
19
-
20