-
1
MEDIJI, KULTURA I ODNOSI S JAVNOSTIMA (2002. – 2012.)
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
2
MEDIA, CULTURE AND PUBLIC RELATIONS / MEDIJI, KULTURA I ODNOSI S JAVNOSTIMA
Veröffentlicht in Informatologia
VolltextReview -
3
-
4
-
5
Model javnih arena i socijalna konstrukcija zbilje
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
6
U povodu 50-te obljetnice Informatologiae (1969. -2019.)
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
7
Znanstvena etika zagrebačkih studenata
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Stilovi poslovnog pregovaranja s kulturološkog aspekta
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
11
Videoigre kao socijalizacijski čimbenik: Što kažu roditelji?
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
12
Manipulacija jezikom u političke svrhe
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Humana ekologija i tehnologija transcendentne komunikacije
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
18
Usporedba mogućnosti zadaća (assignments) u Teamsu i Edmodu
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
19
-
20