-
1
Review of The Power of Geographical Thinking edited by Clare Brooks, Graham Butt and Mary Fargher: Springer, International Perspectives on Geographical Education, 2017, IX, 238 pages, ISBN 978-3-319-49985-7 (Hardcover), 978-3-319-84292-9 (Softcover), 978-3-319-49986-4 (e-book)
Veröffentlicht in Curriculum Perspectives
VolltextReview -
2
-
3
What Do School Children Know about Climate Change? A Social Sciences Approach
Veröffentlicht in Social sciences (Basel)
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Perceptions of Colombian Teachers about the Didactics of Social Sciences
Veröffentlicht in Social sciences (Basel)
VolltextArtikel -
8
Grappling with Geography's Existential Dilemma: The Legacy of William Torrey Harris
Veröffentlicht in Geographical review
VolltextArtikel -
9
Geography Taught as if It Matters
Veröffentlicht in Encounters in Theory and History of Education
VolltextArtikel -
10
Geography Education in Asia: Samples from Different Countries and Turkey
Veröffentlicht in Education (Chula Vista)
VolltextArtikel -
11
-
12
The Classroom as the Field for Studying Geographical Education
Veröffentlicht in Geographical review
VolltextArtikel -
13
Linking Theories of Service-Learning and Undergraduate Geography Education
Veröffentlicht in Journal of geography (Houston)
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Geography and education: North America
Veröffentlicht in Progress in human geography
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
The Non-Geographer: Overlooked but not forgotten
Veröffentlicht in Journal of geography in higher education
VolltextArtikel -
20