-
1
TONAL RUMBLE: SIMULTANEOUS AND SUCCESSIVE BITONALITY IN WEST SIDE STORY
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
2
KEY DUALITY AND MELODY-BASS DISJUNCTION IN FAURÉ AND DURUFLÉ
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
NARRATIVE OPPOSITION IN THE BEATLES' VERSE-CHORUS SONGS, 1966-1967
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
6
-
7
THE VOICE OF ENIGMA: INTERTEXTUALITY IN "IM WUNDERSCHÖNEN MONAT MAI"
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
8
-
9
COUNTERPOINT AND FORMATIVE PROCESS IN 'ARE'ARE CYCLIC PANPIPE MUSIC
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
10
-
11
CYCLIC FORM IN CLARA SCHUMANN'S FOUR FUGITIVE PIECES, OP. 15
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
12
FORMAL FUNCTIONS AND ROTATIONS IN TOP-40 EDM
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
13
HOPE TO GRIEF: AN ANALYSIS OF DVOŘÁK'S MORAVIAN DUETS, OP. 38
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
14
ANALYTICAL VIGNETTES SYMPOSIUM EDITORS' NOTE
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
15
INTEGRATING OPPOSITES: IANNIS XENAKIS'S CHARISMA FOR CLARINET AND CELLO
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
16
-
17
FRANZ LISZT'S BAGATELLE OHNE TONART (IN B MINOR)
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
18
-
19
UNVEILING THE SIGNIFIERS OF RAIN IN JOHN ADAMS'S CHINA GATES
Veröffentlicht in Intégral (Rochester, N.Y.)
VolltextArtikel -
20