-
1
-
2
The European Journal of Science Education: Its Aims and Structure
Veröffentlicht in European journal of science education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Research, and the end of schools as we know them
Veröffentlicht in The Australian journal of education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Toward an explanation of conceptual change
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
10
A Conceptual Change Approach to Learning Science
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
11
Misconceptions of chemical equilibrium
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
12
-
13
Pupils' Alternative Frameworks in Science
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
14
Science teaching and children's views of the world
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
15
-
16
Spontaneous Reasoning in Elementary Dynamics
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
17
-
18
Conceptual change and science teaching
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
19
-
20