-
1
-
2
-
3
-
4
High Performance School Buildings in Portugal: A Life Cycle Perspective
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
5
The Future of the Physical Learning Environment: School Facilities that Support the User
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
6
-
7
User Participation: A New Approach to School Design in Korea
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
8
Making Visionary Design Work at Policy Level and in Practice
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
9
Can the Physical Environment Have an Impact on the Learning Environment?
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
10
The Concept of “Educational Campus” and its Application in Spanish Universities
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
11
Space to Develop: How Architecture Can Play a Vital Role in Young Children's Lives
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
12
Developing International Campuses of Excellence in Spain
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
13
-
14
European Design Types for 21st Century Schools: An Overview
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
15
School Closures and Community Revitalisation: The Case of Obidos, Portugal
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
16
-
17
The Kunskapsskolan (“The Knowledge School”): A Personalised Approach to Education
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
18
Monitoring the Quality of School Buildings in Belgium's Flemish Community
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel -
19
Transforming Pedagogical Ethos into an Effective Learning Environment
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextText Resource -
20
Rebuilding Schools after the Wenchuan Earthquake: China Visits OECD, Italy and Turkey
Veröffentlicht in CELE exchange
VolltextArtikel